fredag, oktober 23, 2009

Upptäckt hälsa

Efter en kanondag på jobbet väntar nu en veckas lov, vilket givetvis går under avdelningen duktigt skönt. Som jag nämnde igår och till och med utlovade så har jag nytt och fräscht att tipsa om. Det första tipset handlar om ett intressant sidoprojekt som Rostam Batmanglij till vardags i Vampire Weekend och Wes Miles i Ra Ra Riot har. Låten heter 'So Insane' och den är faktiskt galet skön!



Under morgondagen drar 2/3 av servicebilen och 5 andra grabbar på en hälsoresa till Uppsala där vi skall träffa allas vår going, Lorentzon. Vad kan då passa bättre än ett tips om ett band som heter just hälsa, eller det lite coolare, HEALTH då förstås. Deras låt 'Die Slow' tycker jag är hälsosamt skön trots att det är en rätt hög epilepsivarning på videon.



Jag nöjer mig med detta i nuläget men det finns fortfarande mer på lager, samtidigt som hälsoresan till Uppsala säkerligen kommer innebära lite "new shit" så att säga.

2 kommentarer:

Nils sa...

Jäklar vad bra ni lärare har det alltså, lov...glassigt värre!
Gillar att du kallar resan till Uppsala för en hälsoresa...haha ;)

Erik sa...

Det är ju en hälsoresa, det är inget jag kallar det för bara. Jag menar, vi behöver ju komma bort. :)

Har 4-1 i matcher mot Pinnatjuren i NHL 09 nu, i sista matchen slog han till och med till mig. Ojvoj!