tisdag, oktober 20, 2009

En helt ny väg och Snart skiner Posiedon

Fick igår morse ett trevligt samtal när jag precis hade börjat med tvätten innan jobbet. Det var min blivande arbetsgivare Hälsohögskolan som ringde och erbjöd mig ett jobb. Det var inte så mycket att fundera över för mig, så ska jobba som säljare denna veckan med innan jag blir IT-administratör på Hälsohögskolan, blir härligt att återvända till skolan men denna gången även tjäna pengar. Så från nästa vecka och framåt finns det chans till att man kan göra lite saker även på veckodagarna.

Till detta tycker jag The Horrors - Whole new way passar



Igår hade även IFK Göteborg en svår bortamatch mot Malmä FF i guldstriden i Allsvenska, en match som Änglarna kom segrande ur efter att den enda dansk man kan gilla, Kim Christensen, stått för en stormatch i målet. Allt tyder nu på att det blir en helt avgörande match mot Råttorna från Solna i sista omgången. Och när spelarna går ut på Nya Gamla Ullevi då får de gåshud av denna underbara låt av Joel Alme.

Inga kommentarer: