måndag, oktober 19, 2009

pojke dödar pojke

Idag har man varit ute i Malmbäck och tränat innebandy, vilket innehöll blandad kompott, minst sagt. Jag bildade backformation med Andreas F och det gick bra tycker jag. Återstår att se om det kan tänkas bli några matcher för mitt förra lags (Bodafors IBS) bittra rivaler.

Idag tänkte jag i alla fall bjuda på två tips. Först ut är bandet Boy Kill Boy och deras låt 'Civil Sin' från 2006. Mycket skönt riv som faktiskt ligger lite nära dels The Enemy men också Maxïmo Park.



Sedan måste jag också rekommendera Markus Krunegård som har släppt ett nytt album som går under namnet, Prinsen av Peking, och det är givetvis Norrköping (som kallas för Peking) han syftar på. Låten, 'Hollywood Hills' tycker jag är fantastiskt rockig och skön med hög sing-a-long faktor. Håll till godo.



Imorgon skall jag besöka Gussy efter jobbet tänkte jag, skall bli trevligt.

Arrividerci!

Inga kommentarer: