söndag, oktober 25, 2009

Kort sammanfattning av helgens resa..

Då var man hemma igen efter en ordentligt fartfylld resa till Uppsala. Gentlemens Club eller rättare sagt Cirkus Jönköping bestående av Jag (Erik), Pinnatjuren, Vik the Dick, Gussy, Nisse, Andreas S och Alex for upp till Uppsala för att hälsa på Lorentzon under lördagsmorgonen. Väl där var det full rulle och Lorentzon lyckades till exempel med konststycket att bli utslängd från utehaket Flustret två gånger om. Jag själv hade vissa bekymmer att hitta hem, eller rättare sagt "taxichaffisen" som skulle köra hem mig till Lorentzon visste bara vart stationen låg men tillslut kom jag och då hade även Gabbe slutit upp, hem. Under söndagen spelades det även tennis, vilket inte var vidare lätt med både blykeps och blyskor, men ställning i matchen mellan mig och Lorentzon är ännu inte avgjord, ställningen är 1-1 i set och 5-5 i tredje set. Under hemresan roade sig Gentlemens Club med olika billekar, i vilka många härliga skratt förekom. En fantastiskt trevlig helg och ett stort tack tilldelas vår värd, Jonas Lorentzon. Nu skall jag ha en veckas lov, mycket gott!

Denna låt spelades flera gånger både under resan och under lördagskvällen, Monaco med låten ' What Do You Want From Me'. Mycket härlig må jag säga! Tjalalalaaalalalaaaa tjalalalalalalaaaaa tjalalalalallaaa!

Inga kommentarer: