söndag, november 08, 2009

Snöpatrull

Äntligen känner man sig piggare igen, riktigt gött! Detta blev jag precis lagom till lördagskvällen då jag, Stickbull, Hiawata (Vik) och Gussy spelade bowling (rättare sagt tre bowlingsserier där Gussy var åskådare och som Stickbull vann före Hiawata). Efter bowlingen åkte vi upp till utsikten i Huskvarna då klockan slagit 23:00, mycket vacker utsikt över hela omnejden (Jkpg och Huskvarna) och dess upplysta stadsdelar. Efter detta avrundades kvällen med två filmer, 'Protect What Yours' med Kevin Bacon samt 'When A Stranger Calls' med vackra Camilla Belle. Fars dag firades under söndagen med god mat innan det var dags för Chelsea - Manchester Utd, en match som Chelsea kunde vinna med 1-0 efter mål av Kung Terry! Kvällen avrundades med filmen 'Snatch', glögg, pepparkakor, klementiner och Hiawata, Gussy och Stickbull. Snart börjar förhoppningsvis snön komma så att glögg och pepparkakor kan njutas tillsammans med galen pulka/snowracer-åkning.

Och vad passar då i dessa tider bättre än Snow Patrol och deras nya singel 'Just Say Yes' från deras kommande skivan? Nja, inget just nu tycker jag allt. Skivan kommer ut i morgon och kommer gå under namnet 'Up To Now'. I morgon släpper även Biffy Clyro samt Robbie Williams nytt. MUMMA!



Nu ser jag fram emot att gå till jobbet hela veckan!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Menar du att ni inte gick till Slivah! efter bowlingen!!!?

gussy sa...

kom med någon ny låt;) har för mig om att jag tipsadet om den för ett bra tag sen;)