fredag, november 20, 2009

Den mjuka flocken

Då var det fredag igen. Veckorna bara rusar iväg och det är väl i och för sig gott. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skall i alla fall ge mig iväg och klippa mig med Vik The Dick snart. Sedan kan det väl mycket väl hända att den mjuka flocken av grabbar hittar på något trevligt spektakel ikväll. Imorgon väntar fotbollsavslutningsskiva med IK Wallgårda, vilket innebär korvfest i en klubbstuga utefter Nissanstigen, emellertid är säkerligen de som hittar dit stjärtligt välkomna.

Dagens tips kanske ni har klurat ut nu? Det är nämligen bandet The Soft Pack det handlar om. De släppte sitt album The Muslims i juli. Bandet hette tidigare just The Muslims. Låten ' Answer To Yourself finns inte med på denna platta men den är ändå duktigt skön! Framförallt håller riffet i refrängen då de sjunger "Boys will be boys" riktigt hög klass. The Muslims har en låt på spotify, denna låt finns med på en hyllningsplatta till The Cure och heter 'Grinding Halt'.



Sedan vill jag bara tillägga att jag nu har lyckats pilla lite med designen på bloggen. Förändringen består i att jag nu har lyckats fösa in en shareknapp, vilket gör delning en massa "sociala" tillställningar blir lättare. Som ni även märker så är även kommentarenheterna större, vilket gör att ni banne mig för börja kommentera mera! Vi vet trots allt att det finns en del trevliga läsare.

Inga kommentarer: