söndag, september 05, 2010

Nytt med, The Walkmen!

The Walkmen som är mest kända för låten 'The Rat' släpper snart en ny platta. Plattan kommer heta Lisbon och för jänkarna släpps skivan den 14 september och för britterna släpps den bra mycket senare, eller ja nästan en månad senare, närmare bestämt den 11 oktober. Redan nu kan man emellertid lyssna på skivan i sin helhet fram till skivans releasedatum i USA och detta gör man HÄR.

Jag måste även nämna att jag och Viktor har haft en förträfflig dag med fiske från tidig morgon till eftermiddagen. Mycket trevligt och en fantastisk dag i skogen och vid bäcken. Viktor kastade opp flest fiskar varav 3 gäddor och 2 bäcköringar (tror ja det var) och ,ja han kastade givetvis tillbaka dem igen! Jag själv fick en liten men ack så fin bäcköring - som jag lossade försiktigt samtidigt som jag pratade pedagogiskt med den- varpå den senare fick simma iväg i stilla mak. Fantastiskt fina fiskar är det!

Här kommer emellertid ett smakprov från youtube, där det handlar om den eminenta låten 'Angela Surf City' från The Walkmens kommande platta.

Inga kommentarer: