torsdag, juli 08, 2010

Twist and turn!

Det är rejält härliga vindar som blåser nu känner jag, ofantligt skönt. Jag har på känn att det är en skön vändning på gång! Detta firas efter ett härligt uppvaknande efter nattjobbet med en beställning av två parfymer.

Först skall jag prova en ny (åtminstone för mig). Det handlar om Gucci Homme2 som är en ung och maskulin doft med bergamott, svart te, viol och olivträd. Gucci Homme2 vann Cosmopolitan Beauty Awards 2008, som bästa manliga doft över 450 pix.


Den andra parfymen som jag slog till på är, Beckham Signature, vilken jag redan har i parfymhyllan, där står den som en trogen och fräsch gäst. Doften är fräsch träig och orientalisk med förföriska undertoner.
Under nattens jobb körde jag vad jag tycker var en fantastisk "åka bil/drive a car"-skiva. Spotifylistan med skivans innehåll hittar ni här: Feeling good in the car.

Inga kommentarer: